Welcome to Twilight Zone!!.. Thank you for visiting here.. Have a great day ahead!.. ~Mieyaz~

Thursday 3 November 2011

Aishiteru...pe kes???entah lerr

tetbe je rse nak mengadap blog ni n tulis pe je yg ak rse aku nak tulis.....
suppose to be ak siapkan entry semalam tp ak mcm dah lost plak nak sambung entry tu...hahahahaha so ak create entry lain....nak cakap psl pe ek..

Actually ak tgh terasa sgt2 ngn manusia ni...suka sgt mengata org..ko pun x PERFECT so jgn suka suki je nak cakap psl org lain...tolong la ayat yg paling x boleh blah...dia cakap aku playgirl????please la...korg cuba tgk muka ak kat bawah ni de ke muka playgirl?????????ada ke??????
cube korang tgk muka aku, ada ke muka play girl??????aku x faham la kenapa org suka judge dr luaran and bukan dari dalaman....common la "DON'T JUDGE A BOOK BY IT'S COVER" tambah2 klau kita x knal org tu so jgn nak memandai ngata org!!!!!!!!!!! 

aku bkn apa, banyak kali org suka ngata aku kata aku play girl...korang tau x playgirl tu camne? even kalau ada ramai kawan lelaki bkn BF okey KAWAN ok...tu pun playgirl ke??? boleh x jgn nak ortodoks sgt...grrrrrr TENSIONNNNNN


Wisdom la feeling skrg ni...sedih sgt2 bila ada org yg suka bwk mulut ngn cerita PALSU..aku just ada sorg je BF mne de rmai...ingt senang ke aku nak sayang org???????susah tau, klau org tu betul2 kene ngn jiwa aku baru la aku akan jatuh cinta kaw2 punye tau...

ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH jerit dlm hati jer pun...fuhhhh lega..emm susah nak gambarkan persaan sekarang ni..:(

dah2 cukup, aku malas nak sedih2 lama2 sangat nnt leh effect kepala aku yg sememangnye tgh sengettt skit ari ni..waaaaaaaaaaaa.... so skrg ni aku just nak nasihatkan korg semua please la jgn judge org sesedap rase je sbb aji-no-moto yg korang guna tu x sedap lgsung tuk masakan yg dinamakan MENGATA ORANG.....:p

no Loves,
Fatin :(

7 comments:

Effa CuRio said...

sape yang cakap macam tu??.. meh aku cabaikan mulut dia.. suka hati je judge orang kan..

MieyaZ said...

ko cabai dia pkai cili padi tau effa..hehehehe:p

Mr.Superman said...

sekeh je pale bdk yg ckp tu.haihh..xde mke player lgsg.mgkn sbb mieyaz lg kacak dr dia kot,jeles x bertempat.hahahaha

MieyaZ said...

hahaha than Abg Stalker...maybe la kot dia jeles...hahaha

Effa CuRio said...

cam ne nak cabaikan kalau ko tak bagitahu siapa.. tapi macam tau je siapa.. :)

MieyaZ said...

tau ek...:) klau tau bgus sng skit keje...hahaha

Effa CuRio said...

ahahahaha.. senget la.. cepat la bagitahu.. kang tak pasal2 salah cabaikan org cam ne?